Taikofon® verkkokaupan sopimus- ja toimitusehdot

Voimassa 23.08.2017 alkaen

Taikofon® verkkokauppa

Flexound Systems Oy (y-tunnus 2543635-3) myy tuotteita Taikofon® verkkokaupassa täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Flexound Systems käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Tietoja ei luovuteta verkkokaupan ulkopuolisille tahoille (kolmansille osapuolille), paitsi Flexound Systems Oy:n käyttäessä ulkopuolisia palveluja, kuten maksupalvelut, perintätoimet tai tilausten toimitusten ja palautuksien toteuttaminen.

Maksaminen

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Klarna Checkout- palvelu yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö edellyttää tunnistautumisen, jonka jälkeen voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. Käytössä olevat vaihtoehdot ovat Klarna lasku, Klarna tili, korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia). Klarna Checkout -palvelua käyttämällä hyväksyt Klarna AB:n ehdot.

Maksunvälittäjän yhteystiedot:
Klarna AB
Y-tunnus: 556737-0431
Sveavägen 46
111 34 TUKHOLMA
Puhelin: (09) 425 99 771, arkisin klo 8.00 – 18.00
Sähköposti: info@klarna.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimituskuluihin kuuluu noutopistepaketti 9,90 euroa (sis. ALV). Tilaustapa on nouto DB Schenkerin lähimmästä noutopisteestä. 

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 4-7 arkipäivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tilauksen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautusosoite:
Flexound Systems Oy
Finnoonniitynkuja 4,
02270 Espoo

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Taikofon® FeelSound Playerilla on 12 kuukauden takuu ostopäivästä alkaen. Takuu koskee ainoastaan materiaali- ja valmistusvirheitä ja raukeaa, jos tuotetta on käytetty käyttöohjeiden ja tuotetta koskevien määräysten vastaisesti. Takuu ei rajoita laissa määrättyjä oikeuksia, erityisesti liittyen takuu- ja reklamointioikeuksiin.

Mahdollisissa reklamaatiotapauksissa ota yhteys meihin joko soittamalla alla olevaan asiakasnumeroon tai lähettämällä viesti sähköpostitse. Palvelemme sinua pikimmiten.

Flexound Systems Oy:

Asiakaspalvelu: 010 567 1770

Sähköposti: info@flexound.com

Taikofon® e-butik leverans – och avtalsvillkor

Gäller från 23.08.2017

Taikofon® e-butik

Flexound Systems Oy (FO-nummer 2543635–3) säljer i Taikofon® e-butik produkter till myndiga privatpersoner i Finland. Produkternas pris inkluderar mervärdesskatt. Vi förbehåller oss rätten att justera priser och leveranskostnader.

Beställning

Produkterna beställs i nätbutiken genom att plocka dem i kundkorg och sen kundkorgens innehåll betalas på kassan. När du beställer från e-butiken förutsätter vi att du har bekantat dig med och godtagit leveransvillkoren som gäller vid ifrågavarande tidpunkt.

Flexound Systems hanterar all kundinformation konfidentiellt. Data avslöjas inte för e-butikens externa parter (tredje part), bortsätt från Flexound System Oy’s externa tjänster, som betaltjänster, inkassoåtgärder eller leverans av order och genomförande av avkastningen.

Betalning

Betaltjänsten erbjuds av Klarna Checkout-service i samarbete med bankerna och kreditinstituten. Betaltjänsten kräver att identifiera sig varpå kan du välja den betalningssätt som passar dig bäst. De betalnings alternativa är Klarna faktura, Klarna konto, kortbetalningen (Visa, Mastercard) eller nätbankbetalningen (OP, Nordea, Danske Bank, Sparbanken, S-banken, Aktia). När du använder Klarna Checkout-service förutsätter det att du har bekantat dig med och godtagit Klarna’s leveransvillkoren.

Betaltjänstleverantörens kontaktuppgifter:
Klarna AB
FO-nummer: 556737–0431
Sveavägen 46
111 34 STOCKHOLM
Telefon: (09) 425 99 771, på vardagar klo 8.00 – 18.00
E-post: info@klarna.fi

Beställnings- och betalningsbekräftelse

När din beställning har gått igenom går en beställningsbekräftelse till din e-post. En förutsättning för att sända meddelandena med bekräftelse är att du har uppgett din e-postadress i samband med beställningen.

Leveranser och leveranskostnader

När du har valt sättet för att betala och fått din beställning levererad ser du vilka leveranskostnaderna blir. Leveranskostnaderna innehåller post- och förpackningskostnader. Leveranskostnaderna som ett paketombud kostar 9,90 euro (innehåller MOMS). Leveranssätt är ombud från närmast DB Schenker Servicestation.

Leveranstid

Våra vanligaste leveranstider i Finland är beroende på beställningen och leveranssättet 4–7 vardagar. Exaktare tider meddelas i anslutning till beställningen. Vi svarar inte för förseningar på grund av oöverstigligt hinder eller indirekta olägenheter som förseningarna orsakat. Vi informerar på ingångssidan till e-butikens webbplats om avvikande leveranstider.

Bytes- och returvillkor

Enligt den finska konsumentskyddslagen har du rätt att byta eller returnera din beställning eller en del av den till säljaren inom 14 dagar från att du har mottagit beställningen. Returrätten gäller endast oanvända och säljbara produkter i sin originalförpackning.

När du returnerar den levererade beställningen ska du sätta med ditt kundnummer/ditt namn och dina kontaktuppgifter samt ditt kontonummer så att pengarna kan återbetalas.

Returadress:
Flexound Systems Oy
Finnoonniitynkuja 4,
02270 Espoo, Finland

Problemsituationer

Ifall att produkten har kommit bort eller blivit skadad under transporten eller om den i övrigt inte motsvarar din beställning ska du senast inom 14 dagar meddela felet till dem som nämns i bytes- och returvillkoren. Om paketet har blivit skadat i posten ska du omedelbart göra en reklamation om produkten till posten.

Garanti för Taikofon® FeelSound Player gäller 12 månader från och med inköpsdagen. Garantin gäller endast material- och tillverkningsfel. Gäller inte om produkten har använts på fel sätt eller inte enligt bruksanvisningen. Denna garanti begränsar inte dina, enligt lagen, definierade rättigheter, speciellt angående garanti- och reklamationsrättigheter.

I eventuella reklamationsfall, kontakta oss per telefonen med att ringa till kundservicenumret nedan, eller med att skicka oss e-post. Vi betjänar dig så snabb som möjligt.

Flexound Systems Oy:

Kundservice: 010 567 1770

E-post: info@flexound.com

Taikofon® Web Shop terms and conditions for contract and delivery

Effective from 23.08.2017

Taikofon® Shop

Flexound Systems Oy (Business ID 25433635-3) sells in Taikofon® Shop products to private persons in Finland. All prices shown include VAT. We reserve the right to price and delivery cost changes.

Placing an order

You can order products in the web store by placing products in the shopping basket and paying for them in the web store’s checkout. When ordering from our web store you are expected to have acquainted yourself and committed yourself to the terms and conditions valid at the time of purchase.

Flexound Systems is handling all customer information confidentially. Any information is given to external parties from the web store (third parties) except when Flexound Systems Oy is using external services, such as payment services, collecting services, delivery of the orders and processing the return.

Paying for your order

The payment service between vendors and consumers offered by Klarna Checkout-service. The service is offered in co-operation with banks and credit institutions. You as a consumer need to identify yourself before using the payment service.

Contact information for the payment service provider:
Klarna AB
Business ID: 556737-0431
Sveavägen 46
111 34 STOCKHOLM
Phone: (09) 425 99 771, weekdays during 8.00 – 18.00
Email: info@klarna.fi

Klarna Checkout-service is valid only for orders for customers in Finland. Outside Finland it is only possible to purchase through invoices with advanced payment. In that case, after placing the order, you will receive an invoice from Flexound Systems through email with all the necessary information for the bank transfer.

Order and payment confirmation

After a successful order a confirmation will be sent to your email. To be able to receive order and payment confirmation emails you are required to fill in your email address when placing an order.

Delivery and costs

The delivery costs will be stated after you have chosen the payment method and delivery method. The delivery cost contains the mailing- and packaging costs. The delivery costs include a DB Schenker parcel service 9,90 euro (include VAT). The parcel is collected from the nearest DB Schenker Collection Point.

Delivery time

Our usual delivery times are 4-7 weekdays depending on the order and delivery method. More specific delivery times will be stated on the time of placing an order. We are not responsible for delayed deliveries caused by force majeure or any damage due to delayed delivery. We will notify our customers of any exceptions in delivery times on the front page of our web store.

Terms for product exchanges and returns

According the consumer protection law of Finland, you have a legal right to exchange products or return your order or part of it within 14 days of receiving the order. The right of return is only applicable to unused, re-sellable products in their original packing.

When returning an order, please attach your customer number / name and contact information as well as your bank account number for money refunds.

Return your order to:
Flexound Systems Oy
Finnoonniitynkuja 4,
02270 Espoo, Finland

Problem situations

In case your order has gone missing, has been damaged during delivery or you are not satisfied with your order in any other way, you are required to notify the relevant party or parties stated in the terms and conditions within 14 days. If the order has been damaged during delivery, a complaint must be filed with the carrier company immediately.

Taikofon® FeelSound Player has a twelve-month guarantee from the date of purchase. Store your receipt carefully. The guarantee covers only the defects in materials and manufacture being void if the product is used against instructions or regulations. This guarantee does not affect your statutory rights, particularly those related to guarantee and claims.

In possible claim matters, please contact us by calling the customer service number below or by emailing us. We will return to you as soon as possible.

Flexound Systems Oy:

Customer service: +358 10 567 1770

Email: info@flexound.com